Meer naamsbekendheid en interactie door social media
Naast het realiseren van de website en de online marketing beheren we ook het social media gedeelte voor Warmtepompbron.nl. Het doel van de website is om de bezoekers zo goed en duidelijk mogelijk te informeren over de warmtepomp.
De meeste bezoekers op de website komen via Google, maar daarnaast is het ook erg belangrijk om meer naamsbekendheid te creëren. We proberen de bezoekers te laten interacteren met de berichten die we plaatsen en met het uiteindelijke doel dat ze de pagina’s gaan volgen.
Wat hebben we gedaan?
We zijn begonnen met een doelgroeponderzoek voor de social media strategie en hebben vervolgens de kanalen aangemaakt en ingericht. De doelgroep bevindt zich voornamelijk op LinkedIn en Facebook. Hier plaatsen we regelmatig nieuwe berichten met elk een link naar de website en een pakkend stukje tekst.
We proberen zo interactief mogelijk te zijn op LinkedIn door actief te zijn en veel accounts te volgen. Uiteindelijk willen we mensen via social media naar de website lokken, maar ook andersom. Grotere bedrijven volgen en actief te zijn helpt daar een stuk aan mee!
Diensten
- Social media
Meer informatie
Wil jij ook een website laten maken of heb je een vraag? Neem dan contact op!